Travel2Prague logo
Specializujeme se na příchozí cestovatele (incoming ) - nyní pouze z Řecka a Kypru, ale později se chceme zaměřit i na anglicky mluvící cestovatele. Prodáváme prohlídky Prahy a výlety mimo Prahu v ČR. Také prodáváme vstupenky na akce v Praze (typu černé divadlo, středověký večer, projížďka loďkou po Vltavě, koncert klasické hudby). Základním produktem jsou ale průvodcovské služby (prohlídky Prahy a výlety mimo Prahu v rodném jazyce cestovatele).
Nejsme kancelář pro hromadné cestovaní, ale kancelář která vytváří osobní vztah s každým cestovatelem a navodí mu pocit, že v destinaci (Praze) má téměř «kamaráda», na kterého se může spolehnout, který mu poradí tajné tipy, jak prožít zajímavou dovolenou v Praze.
Chci, aby bylo jasné, že jsme místní cestovní kancelář, ne agentura, která prodává letenky a hotely po celém světě.
Našimi klienty jsou lidé středních a vyšších příjmů, ne «baťůžkáři».
čeká na vyhodnocení
v prodlení
Webový obsah
15.03.2022
7
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem1
Vyřazené adminem:0
Z hlediska konstrukce loga si nejsem si jista, zda zachovat jen textové logo. Nebo vedle něj přidat i symbol, který by bylo možné využívat i samostatně na sociálních sítích. To nechám na vašem uvážení.
Naše současné logo můžete vidět na původním webu https://www.travel2prague.cz/
Jelikož celý web prochází redesignem (je téměř hotov), myslím, že nové logo by mělo odpovídat novému designu.
Na novém webu jsme kromě tmavě červené barvy přidali i zvláštní odstín zelenotyrkysové a bílou.
Čísla barev brandové identity: 4EB6B0, 882D2F, černá či bílá.
Upřednostníme dvoubarevné logo, max. tříbarevné.
V textu na webu je použito písmo Roboto, případně jeho varianty. Nicméně web je v řečtině a pro řecké písmo se hodí jiná písma, takže toto je možná spíš orientační pro představu. Písmo musí být lehce čitelné a hodící se k designu webu.
Je důležité, aby se logo hodilo k novému designu webu. Ten najdete v tuto chvíli zaheslován na adrese: https://travel2prague2021.skorohotovo.cz/
Uživatelské jméno: a
Heslo: a
Logo bude vlevo nahoře.
Podívejte se prosím i na náš instagram: https://www.instagram.com/travel2prague/
V story highlights, tam uvidíte, jaké covery jsem pro ně použila.
Nechci použít v logu památky Prahy, neb za prvé je má v logu hodně pražských cestovek a za druhé nejsou škálovatelné (nevypadají dobře např. v malých rozměrech).
Napadlo mne pro symbol loga na sociální sítě třeba použít jen náčrt astrolábu orloje v tenké bílé barvě (ne celého orloje), na našem tmavě červeném pozadí, s naším zeleným okrajem. Nicméně se obávám, že by nemuselo fungovat v menších rozměrech. Nebo tím, že se nejedná o celou památku, ale právě jen o obrysy astrolábu, který je sám od sebe kulatý, by to nebyl problém? V tomto záleží na vás, jak k tomu přistoupíte.
Další možnost je třeba pro symbol loga využít počáteční písmena dvou slov z názvu společnosti, T2P, nebo rozdělit název do tří řádků.
Ale toto jsou opravdu jen některé moje myšlenky a vůbec si nedovedu představit, zda jsou proveditelné. Nemusíte se na nic z toho fixovat. Naopak doufám, ze se zde objeví i jiné nápady, které mne (zahlcenou představou nového webu a původního loga) vůbec nenapadají.
Požadované výstupy:
Výsledkem by tedy mělo být logo pro web + favikon, logo na sociální sítě a na průhledném pozadí.
Formát: png, vektor
Prosím i o černobílé provedení.
Logo musí být škálovatelné (musí vypadat dobře a musí být čitelné i v malém formátu)
Nejsem si jistá, zda jsem popsala správně, co přesně požaduji, takže se případně ptejte.
- jednoduché/minimalistické, ale smysluplné
- snadno komunikovatelné, lehce zapamatovatelné
- jedinečné
- musí představovat filosofii naší značky (viz úvod), mělo by evokovat dobrou náladu, poznání, zkrátka vše co je spjato s příjemnou poznávací dovolenou Prahy. A důležité je, aby vzbuzovalo důvěru místního insidera.
- vytvářet dojem, že jsme jedinečná, spolehlivá a přátelská místní cestovní kancelář.
- Designy (7)
- Diskuze (1)







Dobrý den, nevím zda jsem se trefil do Vašich představ, ale zde je výsledek mé práce. Přeji krásný den Miroslav Kounek